Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Ralliart
Pridružen/-a: 24.12. 2014, 17:15 Prispevkov: 12
|
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
CZT
Pridružen/-a: 26.04. 2015, 21:11 Prispevkov: 4
|
Objavljeno: 13 Maj 2015 16:21 Naslov sporočila: |
|
|
veš slučajno iz katerega materiala je kolektor ? |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Ralliart
Pridružen/-a: 24.12. 2014, 17:15 Prispevkov: 12
|
Objavljeno: 13 Maj 2015 17:39 Naslov sporočila: |
|
|
ne vem jst sem,kar z CAST Fe elektrodo zavaril pa drži že tretji teden.![Smile](images/smiles/icon_smile.gif) |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
CZT
Pridružen/-a: 26.04. 2015, 21:11 Prispevkov: 4
|
Objavljeno: 20 Maj 2015 15:15 Naslov sporočila: |
|
|
Nabavil Autobahn88 kolektor (na srečo dobil rabljenega ), moram še ga samo namestit. Mi lahko edino prosim poveš če je med turbino in kolektorjem tesnilo (dihtunga) ali ne ?? saj so mi v trgovini z avto deli rekli da je nemorejo naročite ker je naj nebi bilo |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Mici moderator
![](images/avatars/mitsubishi/18044956745425e7b4e36eb.gif)
Pridružen/-a: 26.09. 2014, 19:12 Prispevkov: 121
|
Objavljeno: 01 Feb 2016 01:50 Naslov sporočila: |
|
|
Zdej ko je nekaj časa že mimo, je že na 180hp? ![Laughing](images/smiles/icon_lol.gif) |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Ralliart
Pridružen/-a: 24.12. 2014, 17:15 Prispevkov: 12
|
Objavljeno: 01 Feb 2016 15:43 Naslov sporočila: |
|
|
Lepo lepo to jaz sem pri 175000km še sklopko moral menjati,ker je drsala pa ni bil čipiran potem pa prodal avto! |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Mici moderator
![](images/avatars/mitsubishi/18044956745425e7b4e36eb.gif)
Pridružen/-a: 26.09. 2014, 19:12 Prispevkov: 121
|
Objavljeno: 03 Feb 2016 17:27 Naslov sporočila: |
|
|
Ralliart je napisal/a: |
Lepo lepo to jaz sem pri 175000km še sklopko moral menjati,ker je drsala pa ni bil čipiran potem pa prodal avto! |
Pa si zdaj tudi kupil "kaj zanimivega" ![Very Happy](images/smiles/icon_biggrin.gif) |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Ralliart
Pridružen/-a: 24.12. 2014, 17:15 Prispevkov: 12
|
Objavljeno: 03 Feb 2016 18:47 Naslov sporočila: |
|
|
Honda civic ef9..:D |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Mici moderator
![](images/avatars/mitsubishi/18044956745425e7b4e36eb.gif)
Pridružen/-a: 26.09. 2014, 19:12 Prispevkov: 121
|
Objavljeno: 06 Feb 2016 19:38 Naslov sporočila: |
|
|
Uh, stara šola, zakon Ni ga čez japanca... Motorizacija? |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
basld
Pridružen/-a: 07.02. 2017, 21:02 Prispevkov: 1
|
Objavljeno: 07 Feb 2017 21:08 Naslov sporočila: Colt 1.5 d id težave |
|
|
Zdravo,
rabim eno pomoč, in sicer če mi lahko nekdo javi, kako se imenuje ta cev na sliki?
Hvala.
![](http://i.imgur.com/kDcWMoN.png) |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Ralliart
Pridružen/-a: 24.12. 2014, 17:15 Prispevkov: 12
|
Objavljeno: 07 Feb 2017 21:21 Naslov sporočila: |
|
|
kje sploh pride ta cev nad turbino..?oz za kter avto sploh gre..:D |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Waso
Pridružen/-a: 06.11. 2015, 17:40 Prispevkov: 83 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 16 Feb 2017 09:10 Naslov sporočila: |
|
|
Mislim, da pride omenjeno cev v bližini alternatorja.
Je več vrst cevi.
Kaj je pa narobe z avtom?
Za kateri model Mitsubishi-ja točne gre in kateri motor ima? |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
ESTR
Pridružen/-a: 27.02. 2017, 20:52 Prispevkov: 1
|
Objavljeno: 27 Feb 2017 21:00 Naslov sporočila: Prosim za pomoč oz nasvet |
|
|
Pozdravljeni sem nov na tem forumu in sem lastnik Colta (letnik 2006, 1.3). Avto je dober ampak imam en velik problem. Se je že komu zgodilo da je avto izgubil moč in pokazala se je lučka check engine (rumena). Računalnik mi je pokazal napako na 4 tuljavi in sem jo zamenjal med 3 in 4 za test da vidim če je res tuljava šla, Vendar problem ni šel stran. Preveril sem svečke in isto. Pomeril kompresijo in na 4. je NI... Avto mi sicer kuri malo več olja vendar nikoli ga ni bilo nikoli premalo kar ga imam jaz, ker sem to redno spremljal (ne vem ali ima to kaj veze). Ali kdo pozna kakšnega dobrega majstra ki bi to zadevo znal oz poiskusil rešiti za (ne) opiljen znesek, oz. če se komu sanja približno kaj bi to bilo?
lepo prosim za pomoč |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Waso
Pridružen/-a: 06.11. 2015, 17:40 Prispevkov: 83 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 27 Feb 2017 21:18 Naslov sporočila: |
|
|
Si kaj pogledal na turbini in okoliških kablih ter ceveh?
Kaj praviš, da bi skočil čez mejo na pregled motorja, glede na-to, da pri nas nimamo ravno razvejane mreže za omenjeno znamko vozil? |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
zulero
Pridružen/-a: 16.11. 2016, 21:18 Prispevkov: 21 Kraj: domžale
|
Objavljeno: 28 Feb 2017 18:00 Naslov sporočila: |
|
|
lep pozdrav da malo obudimo temo s tem Coltom ki je sedaj v moji lasti...že na 180hp!
![](http://shrani.si/f/3z/YW/7Ae5GFk/evil-czteditsmall.jpg) _________________ JAP potem pa dolgo nič |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|