 |
Mitsubishi forum avtomobilizem
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
sasa
Pridružen/-a: 29.06. 2014, 13:03 Prispevkov: 2 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 29 Jun 2014 21:34 Naslov sporočila: Padanje obratov GDI Carisma |
|
|
Pozdravljeni,rabim pomoc.Imam Mitsibushi Carismo l.1998, 1.8 gdi motor in imam tezave z padanjem obratov(500,600,700rpm)kar je premalo. Pri vožnji avto tudi obcasno minimalno cukne in po dalsi vožni pri 120-130kmh,ga nekaj zabremza,nato pritisnem gas in je vredu.To se dogaja samo ko je motor segret(vroč).
Lastnik sem ze eno leto in nikakor nemorem ugotoviti kaj ga mori.Bil sem ze pri vec serviserjih in celo na poblascenem servisu v Radomljah pri Šublju,oni so me poslali na avtoelektroniko v Črnuče,kjer so ugotovili kao,da je visokotlacna bencinska crpalka slaba..Zamenjal sem jo ter menjavu loputo(čiščenje,menjava),senzor pretoka zraka je ok,ampak stvar je se vedno ista. Nimam vec idej kaj bil lahko bilo,mogoce kaksne svecke,ampak so bile menjane pred cca 25000km. Avto mi je vsec je udoben in ekonomicen zato bi ga rad imel se vsaj do konca leta,zato Vas prosim za kaksno idejo ali pa ce je imel kdo podoben primer kako ga je odpravil,ce ga sploh je.
Hvala,LP Sašo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
IcEy Administrator foruma
Pridružen/-a: 28.12. 2013, 17:11 Prispevkov: 47
|
Objavljeno: 29 Jun 2014 23:01 Naslov sporočila: Re: Padanje obratov GDI Carisma |
|
|
sasa je napisal/a: |
Pozdravljeni,rabim pomoc.Imam Mitsibushi Carismo l.1998, 1.8 gdi motor in imam tezave z padanjem obratov(500,600,700rpm)kar je premalo. Pri vožnji avto tudi obcasno minimalno cukne in po dalsi vožni pri 120-130kmh,ga nekaj zabremza,nato pritisnem gas in je vredu.To se dogaja samo ko je motor segret(vroč).
Lastnik sem ze eno leto in nikakor nemorem ugotoviti kaj ga mori.Bil sem ze pri vec serviserjih in celo na poblascenem servisu v Radomljah pri Šublju,oni so me poslali na avtoelektroniko v Črnuče,kjer so ugotovili kao,da je visokotlacna bencinska crpalka slaba..Zamenjal sem jo ter menjavu loputo(čiščenje,menjava),senzor pretoka zraka je ok,ampak stvar je se vedno ista. Nimam vec idej kaj bil lahko bilo,mogoce kaksne svecke,ampak so bile menjane pred cca 25000km. Avto mi je vsec je udoben in ekonomicen zato bi ga rad imel se vsaj do konca leta,zato Vas prosim za kaksno idejo ali pa ce je imel kdo podoben primer kako ga je odpravil,ce ga sploh je.
Hvala,LP Sašo |
prav so ti povedali visokotlačna črpalka je oslabela... rabljeno delujočo teško verjamem da si dobil. nova pa stane cca 1300ew. ti avtomobili so sicer zelo dobri majhna poraba in nenormalno dobro grejo. 1.6glx motorji so bili veliko boljši..!! sicer poznam enega ki zna naštelet to visokotlačno pumpo in deluje naslednjih par mesecev.... drugace pa če se da peljat samo vozi dokler dokončno ne počaka...
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sasa
Pridružen/-a: 29.06. 2014, 13:03 Prispevkov: 2 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 30 Jun 2014 04:18 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljen,hvala za odgovor...Visokotlacna stara naj bi 28-30 barov tlaka proizvedla kar je premalo,zato sem jo zamenjal z drugo ki ne pade pod 50bar kar je ok,tako da je ta visokotlacna vredu.Slisal sem da naj se nebi fizicno nastavljale ker so ze fabricko tako nastavljene.Aja pozabil sem omenit da sem tudi senzor menjal na tej crpalki. Tako da ocitno ga stara crpalka ni prav veliko motila,ker je delovanje motora isto kot pred menjavo. Kje je zdj fora!? :(
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
IcEy Administrator foruma
Pridružen/-a: 28.12. 2013, 17:11 Prispevkov: 47
|
Objavljeno: 30 Jun 2014 09:08 Naslov sporočila: |
|
|
sasa je napisal/a: |
Pozdravljen,hvala za odgovor...Visokotlacna stara naj bi 28-30 barov tlaka proizvedla kar je premalo,zato sem jo zamenjal z drugo ki ne pade pod 50bar kar je ok,tako da je ta visokotlacna vredu.Slisal sem da naj se nebi fizicno nastavljale ker so ze fabricko tako nastavljene.Aja pozabil sem omenit da sem tudi senzor menjal na tej crpalki. Tako da ocitno ga stara crpalka ni prav veliko motila,ker je delovanje motora isto kot pred menjavo. Kje je zdj fora!? :(
Lp |
potemtakem bilo pametno malo pogledat svečke, užigalno tuljavo... regulator prostega teka. pumpa se pa da nastavljat preverjeno...sicer res da je tovarniško nastavljena vendar se da preverjeno. je še pa ena možnost ti motorji so zelo občutljivi na kvaliteto bencina poiskusi tankat na drugi črpalki... izogibaj se petrolov!!!! po mojih izkušnjah je bil OMV nekako povprečn . |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|